مقالات کسب و کار

جولای 21, 2018
مدیریت

يك ناهنجاري در مديريت

يك ناهنجاري در مديريت از تلاش بیش از حد برای حفظ رفتارهای خود دست بردارید یکی از بدترین عادت‌های یک مدیر انجام رفتارهایی است که با […]
جولای 21, 2018
رضایت-مشتری

رضایت مشتری

رضایت مشتری همین چند وقت پیش که سیل ویرانگر تایلند را فرا گرفت خسارت های زیادی به این کشور تحمیل شد. بطوریکه از آن بعنوان بدترین […]
جولای 21, 2018
یک-مدیر-خوب

ويژگيهاي يك مدير خوب

 ويژگيهاي يك مدير خوب :  هنر گوش کردن یکی از هنرهای ارتباطی مدیران موفق، توانایی گوش دادن مؤثر است؛ حتی برخی از صاحبنظران ارتباطات انسانی بر […]
جولای 21, 2018
متقاعد-کردن-مشتری

 ۵ راه برای متقاعد کردن مشتریان جهت خرید از شما

 ۵ راه برای متقاعد کردن مشتریان جهت خرید از شما: مشتریان هیچوقت بي دليل محصول خرید نمی‌کنند، آن‌ها چون متقاعد شده‌اند که محصول برای آن‌ها مفید […]